Dodano produkt do koszyka

Alianse marketingowe

Książka

Alianse marketingowe

Wydawca: Nieoczywiste

Cena: 59.00 zł 53.10 brutto

Koszty dostawy:
  • Poczta Polska - POCZTEX 13.50 zł brutto
  • Odbiór osobisty 0.00 zł brutto
Dostępność:
Opis produktu
Książka jest pierwszą w Polsce publikacją dotyczącą szybko rozwijających się ostatnio aliansów marketingowych przedsiębiorstw i innych organizacji. Przedstawiono tu charakterystykę aliansów marketingowych i sposobów zarządzania nimi w celu osiągnięcia przewagi konkurencyjnej na rynku. Zaprezentowano również przypadki ich zastosowania w praktyce gospodarczej i rezultaty badań ankietowych prowadzonych przez autorów w dużych polskich przedsiębiorstwach.

W książce szczegółowo omówiono:
- cechy aliansów marketingowych, ich rodzaje i przyczyny rozwoju,
- zarządzanie aliansami marketingowymi - wraz z analizą ich skuteczności i efektywności oraz koncepcją aliansu jako projektu,
- tworzenie sojuszy marek, multipartnerskie programy lojalnościowe, licencjonowanie i franczyzę, współczesne porozumienia sponsoringowe,
- alianse marketingowe różnych podmiotów - przedsiębiorstw różnych branż, organizacji kultury, sportu i jednostek samorządu terytorialnego, właścicieli mediów.

Podtytuł
Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności
Język
polski
Wydawnictwo
Nieoczywiste
ISBN
9788326438653
Rok wydania
2012
Liczba stron
246
Oprawa
Twarda
Format
17.0x25.0cm
Ciężar
0.58 kg
Typ publikacji
Książka
Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty podobne

Kontakt

Księgarnia PAN TADEUSZ
Długa 55
95-100 Zgierz
NIP: 732-219-49-99

(42) 716 19 44 pon.-pt. 10-18 sob. 10-14
ks.pantadeusz@gazeta.pl

X Zamknij

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.