Dodano produkt do koszyka

Przedsiębiorstwo w biznesie międzynarodowym

Książka

Przedsiębiorstwo w biznesie międzynarodowym

Gorynia Marian

Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN

Cena: 89.00 zł 80.10 brutto

Koszty dostawy:
  • Poczta Polska - POCZTEX 13.50 zł brutto
  • Odbiór osobisty 0.00 zł brutto
Dostępność:
Opis produktu
Wyjątkowo aktualna publikacja dotycząca zachowań przedsiębiorstw w sferze międzynarodowej współpracy gospodarczej.
Cechą dzisiejszej gospodarki rynkowej jest względnie swobodny przepływ towarów i usług w skali międzynarodowej. Decydującą rolę w tych procesach odgrywają przedsiębiorstwa, które coraz częściej oprócz prowadzenia działalności na ich macierzystych rynkach wewnętrznych podejmują ekspansję na rynki zagraniczne.
Książka jest dobrze osadzona w najważniejszych koncepcjach teoretycznych wyjaśniających ekspansję zagraniczną firm oraz uwzględnia najnowszą literaturę światową. Autor omawia m.in.: czynniki skłaniające firmy do wychodzenia na rynki zagraniczne, możliwe formy podejmowania działalności oraz metody służące do wyboru optymalnej formy ekspansji zagranicznej. Jest to nieocenione źródło wiedzy dla studentów studiujących na kierunkach związanych z międzynarodową współpracą gospodarczą (międzynarodowe stosunki gospodarcze, biznes międzynarodowy, logistyka międzynarodowa). Książka przydatna jest również dla nauczycieli prowadzących dydaktykę w tym zakresie.
Publikacja stanowi wartość wykraczającą poza dotychczasowe naukowe oceny procesu umiędzynarodowienia przedsiębiorstw. W polskiej literaturze ekonomicznej jest jedną z nielicznych kompleksowych analiz wieloaspektowej zagranicznej ekspansji przedsiębiorstw w ujęciu interdyscyplinarnym, w której – co bardzo istotne – przyjęto inkrementalną metodę prezentowania treści. Pracę cechuje konsekwencja badawcza, a także spójność i przejrzystość, co ma duże znaczenie dla rozprzestrzeniania jej treści zarówno w środowisku akademickim, jak również wśród pracowników firm działających w obszarze biznesu międzynarodowego. (…) stanowi doskonały materiał analityczny oraz drogowskaz przy planowaniu metod i sposobów ekspansji zagranicznej polskich przedsiębiorstw.
Prof. dr hab. Bogusława Drelich-Skulska

Podtytuł
Aspekty ekonomiczne, finansowe i menadżerskie
Autor
Gorynia Marian
Język
polski
Wydawnictwo
Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN
9788301215422
Rok wydania
2021
Wydanie
1
Liczba stron
504
Oprawa
Miękka
Format
16.5x23.5cm
Typ publikacji
Książka
Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty podobne

Kontakt

Księgarnia PAN TADEUSZ
Długa 55
95-100 Zgierz
NIP: 732-219-49-99

(42) 716 19 44 pon.-pt. 10-18 sob. 10-14
ks.pantadeusz@gazeta.pl

X Zamknij

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.